המודל הייחודי של קבוצת פורת "שירות, לפני הכל!"

ההבנה המעמיקה של התהליכים המובילים להבשלת פרויקט התחדשות עירונית, היזום, התכלול והתהליכים בפועל של אלפי הממשקים אשר יוצרים פרויקט מוצלח הובילו אותנו להבנה כי שירות טוב, זמין, יעיל, נכון, מקצועי, אנושי, עומד במרכז העשייה שלנו. אנו לקוחות בדיוק כמו כל אחד מהמשפחות הבוחרות לבנות או לרכוש מאיתנו את ביתן. אנו מבינים לעומק את החששות הראשונים, את האתגרים האישיים העומדים בפני כל בעל נכס או משפחה, את אי הנוחות הנוצרת מעת-לעת, את מעבר הדירה הזמני, את הזיכרונות הרבים, מבינים לעומק ובדיוק את התחושות. לשם כך, פיתחנו את מודל “שירות לפני הכל”

את מערך השירות והשיווק שלנו מנהלת באופן אישי הגב’ אלונה פורת.

קצת על אלונה פורת

בעלת ניסיון רב ולמשך למעלה מ-15 שנה, בעולמות ההשקעות והביטוח (ייעוץ השקעות וייעוץ פנסיוני) וכן במכירות ושיווק בעולם הנדל”ן.
בעלת הכשרות בעולם הגישור (ניהול ויישוב סיכסוכים במו”מ) והפסיכולגיה החיובית ומשמשת מזה כחמש שנים כמאמנת מנטלית אישית ועסקית. תארים אקדמיים: תואר ראשון בכלכלה וניהול, תואר שני במשפטים, תארים ולימודי תעודה בתחומי הגישור והפסיכולוגיה החיובית.

אנו מתחייבים:

מענה נגיש, נח ואישי בכל ימות השבוע (למעט שבת)

מערך דיגיטלי מתקדם, לכל פניה 24/7

מתן פתרונות מידיים לכל אתגר ובעיה של כל אחד מלקוחותינו ובכל תחום

מערך שירות מתקדם לדיירים בני הגיל השלישי ואתגרים ייחודיים

קרן מימון פנימית לעזרה מידית לכל מקרה בו נדרשת עזרת קבוצת פורת

מענה מקצועי, משפטי, מול הרשויות בכל נושא רישוי באם קיימים

ייעוץ מומחי נדל”ן בכל הקשור לשדרוג/מכירה דירת בעלי הנכסים הקיימת

הנחות ותנאים משופרים לרכישת תכולת דירה חדשה בכניסה לדירה החדשה

שדרוגי מפרט בהנחות משמעותיות

יעוץ חינם של מעצבת פנים מובילה לתכנון ועיצוב דירתכם החדשה

כלל השירותים, כלל התהליך, ההובלה ללא כל עלות מצד הדיירים

אנו מתחייבים לעמוד לרשותכם בכל נקודה ובאופן הכי מקצועי חם ואישי, כי שירות, לפני הכל.